Mikä on todella N-Out-kuppien pohjalla?

In-N-Out-soodakuppi Instagram

Vaikka Chick-fil-A voi saalis paljon hiutaleita politiikan avoimesta edistämisestä, mukaan lukien melko epäsuosittu (ainakin nälkäisille asiakkaille) politiikka suljettu sunnuntaisin , siellä on toinen suosittu pikaruokajoukko, joka harjoittaa omaa evankeliointia kiinnittämättä melkein niin paljon huomiota itseensä - itse asiassa jotkut kulttisuosikin fanit In-N-Out-hampurilainen ei ehkä ole koskaan edes huomannut hienovaraisia Raamatun jae viitteet jokaisen soodakupin pohjaan (via Tänään ).

Kuppi ei todellakaan sisällä raamattu itse teksti, vain luku ja jae Johannes 3:16. Ellet sattuisikaan olisi voittanut pyhäkoulun palkintoa raamatun jakeen ulkoa opiskelemisesta, päivitämme muistisi: 'Sillä Jumala rakasti maailmaa niin paljon, että hän antoi ainosyntyisen Poikansa, ettei kukaan, joka uskoo häneen, hukkuisi, vaan saisi ikuinen elämä. '

Kuinka In-N-Outin Raamatun jaepakkaus alkoi?

In-N-Out pop Facebook

In-N-Out on perheen omistama ketju, ja se perhe, joka on erittäin yritystietävä, on myös melko harras. Yrityksen presidentti Richard Snyder, joka valitettavasti kuoli a Vuoden 1993 koneonnettomuus , laitti ensimmäisenä raamatunjakeet ketjun pakkauksiin, ja tätä perinnettä jatkoi hänen veljentytär Lynsi Snyder, joka on nykyinen toimitusjohtaja. Snyder väittää, että hän tuli uskonsa kautta vaikealla tavalla - menettäessään isänsä (samoin kuin setänsä) varhaisessa elämässä hän kesti kolme epäonnistunutta avioliittoa ennen kuin löysi lopulta tiensä (ja kenties tiensä johtajuuteen) uudessa suhteessaan Herra.

Raamatun jakeita eivät ole vain In-N-Out-soodakupit

In-N-Out Raamatun jaepakkaus Facebook

Soodakupit eivät ole In-N-Outin ainoa pyhien kirjoitusten kanssa parannettu pakkaus. Meijerikuppeissa on myös oma jae, Sananlaskut 3: 5, jossa lukee 'Luota Herraan koko sydämestäsi; äläkä nojaa omaan ymmärryksesi. ' Double-Double-kääreisiin painetaan Nahum 1: 7: 'Herra on hyvä, linnoitus vaikeuksien päivänä; ja hän tuntee ne, jotka luottavat häneen. '

Säännölliset hampurilaiset ja juustohampurilaiset ovat käärittyinä Ilmestyskirja 3:20: 'Katso, minä seison ovella ja koputan: jos joku kuulee ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen ja nautin hänen kanssaan, ja hän kanssani. '

'Myöhempinä vuosina lisäsin jakeita paistoveneeseen, kahviin ja kuumiin kaakaokuppeihin', Snyder kertoi. 'Se on perheyritys ja tulee olemaan aina, ja se on perheen kosketus.'